Почетна страница Контакти Наставно особље и катедре Лековић др Ксенија
Лековић др Ксенија ванредни професор
Контакти
024/628-038Број кабинета у Суботици: 308 021/485-2937Број кабинета на Одељењу у Новом Саду: 024
Консултације
Суботица
четвртак 10.00 - 12.00 Линк за консултације
Нови Сад
четвртак 10.00 - 12.00 Линк за консултације
Додатне информације
Образовање:
Основне студије
Универзитет у Новом Саду, Економски факултет у Суботици
Година завршетка: 2007.
 
Мастер/магистарске студије
Универзитет у Новом Саду, Економски факултет у Суботици
Година завршетка: 2009.
 
Докторске студије
Универзитет у Новом Саду, Економски факултет у Суботици
Година завршетка: 2016.
Тема дисертације: "Деца потрошачи и процес одлучивања о породичној куповини у одабраним земљама југоисточне Европе"
Радно искуство:
Економски факултет у Суботици
Година запослења: 2008.
Ужа научна област: Маркетинг и трговина

1. Томић, С., Лековић, К. (2016). УТИЦАЈ НИВОА ОБРАЗОВАЊА ПОТРОШАЧА - ТУРИСТА - НА СТРУКТУРУ ПОТРОШЊЕ У ТУРИСТИЧКОЈ ДЕСТИНАЦИЈИ. International Thematic Monograph - Thematic Proceedings - Modern Management Tools and Economy of Tourism Sector in present era, Association of Economists and Managers of the Balkans, Belgrade, стр. 83-97 https://www.udekom.org.rs/uploads/4/7/0/4/47046595/tematski_zbornik_2016.pdf М14

2. Tomić, S., Leković, K., Tadić, J. (2019). CONSUMER BEHAVIOUR: THE INFLUENCE OF AGE AND FAMILY STRUCTURE ON THE CHOICE OF ACTIVITIES IN A TOURIST DESTINATION. Economic Research - Ekonomska Istraživanja, vol. 32, no. 1, pg. 755-771 https://doi.org/10.1080/1331677X.2019.1579663  М22

3.  Leković, K., Tomić, S., Marić, D., Ćurčić, N. (2019). Cognitive Component of the Image of a Rural Tourism Destination as a Sustainable     Development Potential. Sustainability, vol. 12, no. 22  https://www.mdpi.com/2071-1050/12/22/9413/htm M22

4. Tomić, S., Leković, K., Marić, D., Paskaš, N. (2018). THE ROLE OF CHILDREN IN FAMILY VACATION DECISION-MAKING PROCESS. Teme, XLII (2), pg. 661-677 http://teme2.junis.ni.ac.rs/index.php/TEME/article/view/781 M24

5. Marić, D., Leković, K., Tomić, S. (2020). SLOW TOURISM CONSUMERS’ RECOMMENDATIONS. Teme, XLIV (4), pg. 1429-1440 http://teme2.junis.ni.ac.rs/index.php/TEME/article/view/1209 M24

6. Vučenović, S., Nuševa, D., Marić, D., Marić, R., Vukmirović, G., Leković, K. (2021). Food product placement during Covid 19 pandemic. Food and Feed Research, 48 (2), 141-153 https://aseestant.ceon.rs/index.php/ffr/article/view/34389/19124 M24

1. 'Стејколдери у руралном туризму', са ев. бројем: 451-03-02141/2017-09/09, Министарство просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије, Билатерални пројекат са Аустријом, (2018-2021)

2. „Развојни потенцијал Slow туризма са аспекта потрошача у функцији одрживог развоја АП Војводине', број пројекта: 142-451-2641/2017-01/01, Аутономна покрајина Војводина, Покрајински секретаријат за високо образовање и научноистраживачку делатност, Краткорочни пројекат од посебног интереса за одрживи развој у АП Војводини, (2017-2018)

Предмети

Предавања

Маркетинг услуга
Међународни маркетинг

Вежбе

Повезане странице
Обавештења Распоред наставе Распоред испита Контакти Календар рада Електронска пријава испита Електронска платформа за учење - MS Teams
Универзитет у Новом Саду Економски факултет у Суботици Copyright @ 2024.
Пратите нас
Поделите
Обратите се

Поделите страницу
Share on Viber Share on Facebook Tweet
Претражите ef.uns.ac.rs
Изаберите језик