1. Raletic-Jotanovic S., Sudarevic Т., Grubor A., Katic A., Vuksanovic N. (2019): ''Consumers' Environmental Management of Waste Analysis of the Former Yugoslavian Republics'', Applied Ecology and Environmental Research, vol. 17,no. 4, pp. 7229-7248, ISSN: 1589 1623 (Print), ISSN 1785 0037 (Online), http://dx.doi.org/10.15666/aeer/1704_72297248 M23
2. Sudarević, T., Radojević, P., Marjanović, D., Dragaš, R. (2017): ''Marketing and financial barriers in agri-food exporting'', British Food Jounal, vol. 119, no. 3, pp. 613 - 624, ISSN: 0007-070X, https://doi.org/10.1108/BFJ-05-2016-0183 M23
3. Raletić-Jotanović, S., Sudarević, T., Katić, A., Kalinić, M., Kalinić, Č. (2016): ''Environmentally Responsible Purchasing – Analysis of the Ex-Yugoslavian Republics'', Applied Ecology and Environmental Research, vol.14, no. 3, pp. 559 - 572, ISSN: 1589-1623, http://doi.org/10.15666/AEER/1403 559572 M23
4. Sudarević, T., Radojević, P., Leković, J. (2015): ''The standardization/adaptation dilemma in agri-food exporters marketing strategies'', British Food Jounal, ISSN: 0007-070X, vol. 117, no. 11, pp. 2739-2756, ISSN: 0007-070X, http://doi.org/10.1108/BFJ-02-2015-0075 M23
5. Sudarević, T., Šurjanović, I., Vlahović, B. (2015): ''Viral Marketing in the Food Industry: Canada vs. Serbia'', Jounal of Intenational Food and Agribusiness Marketing, vol. 27, no. 2, pp. 100-120, ISBN: 0897-4438, DOI: 10.1080/08974438.2014.897666 M23
6. Sudarević, T., Radojević, P. (2014): ''Internal and external export barriers: analysis from Serbian SME's point of view'', Industrija, vol. 42, no.2, pp 131-153, ISSN: 0350-0373, DOI: 10.5937/industrija42-5371 M24
7. Sudarević, T., Vlahović, B., Šurjanović, I. (2013): ''The attitudes toward application of viral marketing in the food industry in Serbia'', Економика пољопривреде, Вол. 60, Нo 2, стр. 389-403, ISSN: 0352-3462, UDC: 339.138.439.02(497.11) M24
8. Salai, S., Sudarević, T., Đokić, N., Pupovac, Lj. (2014): ''Marketing research for choosing the promotional message content for domestic organic products'', Економика пољопривреде, ISSN: 0352-3462, Вол. 61, Нo. 2, стр. 501-517; ISSN: 0352-3462; UDC: 631.147:658.8 M24
9. Салаи, С., Сударевић, Т., Ђокић, И., Пуповац, Љ. (2013): ''Метрика реакције потрошача органских производа на интегрисано маркетинг комуницирање'', Анали Економског факултета у Суботици, вол. 49, но. 30, стр. 49-62 ISSN: 0350-2120, UDK 005.32 M51
10. Сударевић, Т., Салаи, С., Пуповац, Љ. (2011): ''Маркетинг аспекти понуде органских пољопривредних производа у Србији и окружењу'', Анали Економског факултета у Суботици, вол. 47, но 26, стр. 33-48, ISSN: 0350-2120, UDK: 339.138:631.147(497.11) M51
1. Упраљање трансформацијом предузећа'', Подпројекат:''Витална подручја трансформације предузећа'', Тема: ''Маркетинг у трансформацији услужних предузећа'', Фонд за науку, Београд, 1996. – 2001. година.
2. Intoduction and development of organic agriculture in SEE countries'', Stability pact Project, Avalon fondation, Netherlands, 2001.–2006. година,
3. Маркетинг органских пољопривредних производа у СРЈ'', пројекат Основних истраживања Министарства за науку, технологију и развој, 2002.-2005. година,
4. Нови производи органских цереалија и псеудоцереалија (III 46005), пројекат Министарства просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије, 2011-20...