INFORMACIONI SISTEMI U MARKETINGU
Oznaka: 306ISM
Koordinator predmeta: Dr Saša Bošnjak, vanredni profesor
Godina/Semestar: 3/5
Nedeljni fond časova: 2+3
Broj kredita: 6
Cilj predmeta: Osnovni cilj predmeta jeste upoznavanje osnovnih principa
razvoja i korišćenja informacionih sistema u marketingu. Poseban aspekt u
realizaciji osnovnog cilja predmeta će biti stavljen na razumevanje važnosti
resursa podataka, bez kojih se ne mogu realizovati moderne tehnike istraživanja
tržišta i ponašanja potrošača u Novoj ekonomiji baziranoj na Internet
tehnologijama.
Sadržaj predmeta: Predmet prikazuje generalni pristup razvoju i
korišćenju informacionih sistema, s posebnim naglaskom na modele i resurse
podataka, ERP sisteme, elektronsko poslovanje, inteligentne informacione sisteme
i sisteme poslovne inteligencije. Marketing informacioni sistemi se proučavaju
kao skup procedura i metoda za kreiranje informacija bez kojih se danas ne može
realizovati proces odlučivanja u marketingu. Specifični aspekti informacionih
sistema u marketingu obuhvataju najnovije sinergetske razvojne pravce marketinga
i Internet tehnologija: e-marketing, e-mail marketing, e-CRM baziran marketing i
web marketing.
Oblici provere znanja:
▪ dva kolokvijuma
▪ studija slučaja (samostalan
rad studenta)
▪ usmeni ispit.
Potrebna predznanja i uslovi: 104INF (Informacione tehnologije),
113MAR (Principi marketinga).
Jezik izvođenja predmeta: srpski.