INFORMACIONI SISTEMI U MARKETINGU


Oznaka: 306ISM

Koordinator predmeta: Dr Saša Bošnjak, vanredni profesor

Godina/Semestar: 3/5

Nedeljni fond časova: 2+3

Broj kredita: 6

Cilj predmeta: Osnovni cilj predmeta jeste upoznavanje osnovnih principa razvoja i korišćenja informacionih sistema u marketingu. Poseban aspekt u realizaciji osnovnog cilja predmeta će biti stavljen na razumevanje važnosti resursa podataka, bez kojih se ne mogu realizovati moderne tehnike istraživanja tržišta i ponašanja potrošača u Novoj ekonomiji baziranoj na Internet tehnologijama.

Sadržaj predmeta: Predmet prikazuje generalni pristup razvoju i korišćenju informacionih sistema, s posebnim naglaskom na modele i resurse podataka, ERP sisteme, elektronsko poslovanje, inteligentne informacione sisteme i sisteme poslovne inteligencije. Marketing informacioni sistemi se proučavaju kao skup procedura i metoda za kreiranje informacija bez kojih se danas ne može realizovati proces odlučivanja u marketingu. Specifični aspekti informacionih sistema u marketingu obuhvataju najnovije sinergetske razvojne pravce marketinga i Internet tehnologija: e-marketing, e-mail marketing, e-CRM baziran marketing i web marketing.

Oblici provere znanja:
 ▪ dva kolokvijuma
 ▪ studija slučaja (samostalan rad studenta)
 ▪ usmeni ispit.

Potrebna predznanja i uslovi: 104INF (Informacione tehnologije), 113MAR (Principi marketinga).

Jezik izvođenja predmeta: srpski
.