MARKETING ISTRAŽIVANJE
Oznaka: 317MIS
Koordinator predmeta: Dr Suzana Salai, redovni profesor
Godina/Semestar: 3/6
Nedeljni fond časova: 2+2
Broj kredita: 6
Cilj predmeta: Studenti smera Marketing izučavanjem ovog predmeta saznaju
teorijske postavke i primenu postojećih i novousvojenih znanja. Teorijski
segment marketing istraživanja pruža mogućnost studentima, da, na bazi
prethodnih znanja, budu aktivni kreatori u sintetizovanju stečenih znanja. Na
ovaj način studenti spoznaju osnove i postupke odlučivanja u marketingu
poslovnih subjekata.
Sadržaj predmeta: Savremena tendencije razvoja marketing istraživanja.
Marketing informacioni sistem. Proces i faze marketing istraživanja.
Segmentacija tržišta. Područja marketing istraživanja. On-line marketing
istraživanja. Informacije marketing istraživanja u funkciji planiranja i razvoja
proizvoda, cena, distribucije i marketing komuniciranja. Međunarodna marketing
istraživanja.
Oblici provere znanja:
▪
studija slučaja
▪
dva kolokvijuma
▪
usmeni ispit.
Potrebna predznanja i uslovi: 113MAR (Principi marketinga),
215MMT (Marketing menadžment).
Jezik izvođenja predmeta: srpski, mađarski.