MARKETING MENADŽMENT
Oznaka: 215MMT
Koordinator predmeta: Dr Stevan Vasiljev, redovni profesor
Godina/Semestar: 2/4
Nedeljni fond časova: 2+2
Broj kredita: 6
Cilj predmeta: Izučavanjem ovog predmeta studenti usmerenja Marketing
stiču osnovna znanja o dinamičnom procesu marketing menadžmenta uvažavajući
kompleksne tržišne uslove. Studenti se osposobljavaju da stvaraju namere putem
procesa planiranja i da ih kroz proces donošenja odluka ostvaruju. Sledeći set
znanja ima za cilj njihovu pripremu za proces organizovanja marketing aktivnosti
kroz alokaciju resursa, u funkciji ostvarenja ciljeva. Na kraju, ovladavanje
marketing kontrolom omogućava proveru angažovanja resursa u odnosu na zadate
ciljeve i obezbeđivanje povratnih informacija kao informacionog inputa u
narednom periodu.
Sadržaj predmeta: Predmet Marketing menadžment je organizovan u celine
koje podržavaju ostvarenje osnovnih ciljeva predmeta: analiza novih trendova u
teoriji i praksi marketinga, proces planiranja i donošenja odluka, sprovođenje
(organizovanje) marketing aktivnosti i kontrola marketing aktivnosti.
Oblici provere znanja:
▪ seminarski rad
▪ dva kolokvijuma
▪ dve studije slučajeva na
vežbama
▪ usmeni ispit.
Potrebna predznanja i uslovi: 113MAR (Principi marketinga).
Jezik izvođenja predmeta: srpski.