MARKETING U AGROBIZNISU
Oznaka: 326MAB
Koordinator predmeta: Dr Tomislav Sudarević, vanredni profesor
Godina/Semestar: 3/6
Nedeljni fond časova: 2+3
Broj kredita: 6
Cilj predmeta: Izučavanjem ovog predmeta studenti smera Agrarna ekonomija
i agrobiznis i smera Marketing spoznaće metode i tehnike marketing aktivnosti u
poljoprivrednom sektoru. Kroz ovaj predmet studenti se osposobljavaju za:
primenu marketing koncepta poslovanja u poljoprivredi, kvantifikaciju činilaca
tražnje poljoprivredno-prehrambenih proizvoda, upravljanje marketingom u
poslovnoj praksi agrobiznis preduzeća preko kanala distribucije
poljoprivredno-prehrambenih proizvoda.
Sadržaj predmeta: Osnovni sadržaj nastavnog predmeta obuhvata primenu
marketing koncepta u poslovanju tri osnovne kategorije učesnika u agrobiznis
sektoru, tj. proizvođača inputa (sredstava za rad i predmeta rada u funkciji
obavljanja poljoprivredne proizvodnje), poljoprivrednih proizvođača i posrednika
u kretanju proizvoda od tačke inicijalne proizvodnje do prelaska proizvoda u
ruke krajnjih potrošača. U skladu s različitostima pojedinih grupa
poljoprivrednih proizvoda, za svaku od njih se razrađuju specifičnosti u domenu
definisanja ciljeva, utvrđivanja strategija kao i u operacionalizaciji
instrumenata marketing miksa.
Oblici provere znanja:
▪
dva kolokvijuma
▪
izrada studije slučaja na vežbama
▪
usmeni ispit.
Potrebna predznanja i uslovi: nisu istaknuti.
Jezik izvođenja predmeta: srpski.