PSIHOLOGIJA PRODAJE
Oznaka: 341PSP
Koordinator predmeta: Dr Ružica Kovač-Žnideršić, vanredni profesor
Godina/Semestar: 3/6
Nedeljni fond časova: 2+3
Broj kredita: 6
Cilj predmeta: Studenti smera Marketing ova naučna disciplina, bazirana
na savremenim teorijama i konceptima, psihologija prodaje omogućava studentima
razumevanje prodaje kao procesa, kao i prodajne situacije koja se razlikuje po
motivima, stavovima, ponašanju, karakteristikama ličnosti. Istraživanje
omogućuje da u međusobnom kontaktu kreativni prodavac reši problem kupca,
odnosno da utiče na odluku o kupovini.
Sadržaj predmeta: Uloga i značaj istraživanja psihologije prodaje.
Karakteristike i klasifikacija situacionih faktora. Determinante psihologije
prodaje i kupovine. Istraživanje potreba-želja. Motivi i motivacija. Uverenja i
stavovi. Unapređenje prodaje. Proces informisanja potrošača. Odlučivanje
potrošača o kupovini. Psihička stanja potrošača.
Oblici provere znanja:
▪
kolokvijum
▪
dve studije slučajeva
▪
usmeni ispit.
Potrebna predznanja i uslovi: nisu istaknuti.
Jezik izvođenja predmeta: srpski